färdig med bm

hej hopp gummisnopp, har inte skrivit på nåra dagar nu ,,, har värkligen stupat när jag kommit hem efter mitt läger. Det har vart skitkul, skitgod mat, skitbra tränare, skitbra tjejer och skitbra gräs/konstgräs. men det har också vart jobbigt när vi har haft fys och så ... har typ träningeverk i hela kroppen men mest i magen och bröstet. Idag var det tunering med alla som var med på lägret. jag hamnade i världens skitlag, vi kom lixom näst sist i b.slutspel, asso fatta va sämst vi va . det är en kille som heter simon tiblin som va med på lägret , han spelar i bps 94or och var helt fucking amanzing . han var bäst p¨att trixa pch dribbla och sjukta och allt. han tog alla väärkligen. hans kag vann solklart hela tuneringen., nu ska jag åka till minis. ha det så bra,

klara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback