hemma med nike

hej hej, har vart hemma i en dag nu. idag har jag träffat nike, vi bara slappa och hade det mysigt. vi kollade på film och gick runt lite och så ... sen så åkte vi ut till kanske djurgårdens fotbollsaanläggning, och spelade lite fotbolll. sen åkte vi hem och träffade carl-johan och calle rosenbög ( förlåt men jag är så van vida tt säga det... plus att det inteär npåt fel att var bög sådeså ! ) sen sov nike här och hade det chill, imorn ska jag på bayen munchen läger med hanna ... hopas det bli skoj! puss puss

                                                          jag                                                                         

klara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback