mina och amanda

hej hej, dagen började med att mina kom till mig och hjälpte till att städa garderoben. sen så åkte vi in till stan och satte oss på waynes coffie och fikade, det var supermysigt. sen gick vi till sergels torg och beställde biobiljetter till sex and the city the movie. den var skitbra och rolig och sorlig och allt på samma gån lixom. efter det så träffade vi amanda vid pub och så gick vi till sturegallerian och satte oss i dom där jättemysiga sofforna där i mitten ni vet. fat jag mådde inte så bra, jag hade jätteont i huvet och frös och så ... så jag gick hem och myste. nu har jag feber och skitont i mitt fucking huvud. men ska sova nu. puss puss

klara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback