härlig dag med nike

igår sov jag hos nike. asso det var så jävla läskigt att det inte är feeeking sant!! vi skulle varava och såhär såg natten ut: vi hade oc maraton  fett länge och kollade på masoor av avsnitt. sen när klockan var typ halv tre eller nåt ( asso på natten ) så bästämde vi oss för att köra anden i fskan! vi ritade uopp alla siffror och bokstäver som man ska ´göra. men när vi äntligen skulle köra visste vi inte riktigt hur det gick till så vi blev fett skraja efetersom man sktraffas ju typ i alla veighet om man gör fel eller nåt sånt. så vi la ihop pappret och tänkte köra imorn istället! när vi hade snackat med nån som kunde det. vi satt i ett helt kolasvart rum med bara ett litet stearinljus tänt! nike var lugn och cool men jag typ skakade av skräck. och just den natten hade nån täckt för nikes förster med stora svarta papper. så sa både jag och nike exakt samtidigt när vi snackade 2 MÅNADER inte vet jag varför men en sak vet jag och det var att det var skitläskigt! sen började nike skacka om exorsisten! jag bah : aaaaaaaaaaah äru helt från vettet eller? börja snacka om skräckfilmer kl 3 på natten lixom när vi sitter helt ensamma i ett rum som är kolsvart! så vi satte oss och fortsatte med att kolla på oc. när det helt plötsigt darrade till i kontrollen och tv lackade! aaag, gissa om vi blev rädda! men sen så somnade vi tillslut och hade det bäst!  puss på er!
klara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback