sommarn

hej hopp gummisnopp!
shit, jag har inte skrivit på skitlänge! men jag har vart borta så himmla mycket .

turkiet: jag åkte dit för nåra veckor sedan, med min farmor haha, men hon ör väl lite gullig sådär, vi åkte till ett ställe som heter side och bodde på hotel sunflower som ligger precis vid stranden. lillebbs var där i typ två dagar och vi hade det göj ´mihi, jag brytar på norska. köpte en väska och en tjocktröja. väskan från falsefalsefalse prada . men den var fin ändå, och en vanlig träningströja från adidag. det är skitskoj att pruta på kläder och skor och sånt. dom blev fett lacka på mej! vi var på ett turkiskt bad, där vältränade turkat masserade oss haha, (jag fick den snyggaste).

spanien: åkte dit med mammsen, brorsan, favvokussarna mossi och anton. till barcelona. eller lixom lite utanför, vi bodde på ett skitfint hoyel vid havet och vi var trte dagar på ett av europas största tivoli. jag åkte tilt i europoas högsta frittfall. ana om jag blev skrav asso, jag typ skrek och grät och allt shit! visste ni att det finns olika stränder där vi var, jag lovar ni kmr skratta ihjäl er nu!
1. en strand för barnfamiljer ( inte så konstigt )
2. en strand för folk som hatar turister ( lite konstigt )
3. en strand för nakenbadare ( alltså alla måste var anakna haha )
4. en strand för nakna bögar ( mihi, skoj vah ? )
5. och en för bara bögar ( hoho, jaja, )

skåne: med fam, inget särskilt att berätt. man låg bara på tranden och chilla. lekte med brorsorna och käkade på goda resturanger.

Gothia: åkte det med f96 värtan. vi ko  etta i gruppen och slog en amarekansk akademi. vann mot värmdå med 3-1 och spelade lika mot nåt annat lag. vi kom till åttondel men där sumpade vi det, fast det var ett skitmål dom fick. loila ( målisen ) hade bollen med 10 fingrar. då stämplar dom jävlarna henne på ryggen när hon ligger ner och så skuter dom in bolllen, fuck off! första dagen när vi skulle till liseberg så gick ju rainbow sönder, fett hemskt vah ? aja, vi gick ändå och hade skitskoj. balder är ju skönast. nån som instämmer lr ? VI gick på lisegerg varenda dag, den andra dan så stannade ju det dära tornet i hela tre timmar. phuu, tur att jag inte var där uppe!!! näst sista dan så blir det inbrott på vår skola och vi blir bombhotade av dom somtyp gjorde inbrottet så det var lite scarrry!! folkes ipod, mobiil och stora kexchoklad blev stulen. tajp och lite kläder...SNYFT! 
 
segling: jag skulle segla med nike hennes pappa och hans tjej men motorn gick sönder så vi kom aldrig iväg från btyggan men vi sov en hemsk natt på båten, vi sommnade typ 5 eller nåt sånt! så nu är jag hemma och ska träffa nike imorn, och hitta på nåt kul.

pusspuss ha en fortsatt trevlig sommar allesammans, ring  mej om ni har lust <3
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback