vanlig dag

halå där!
Idag har jag vert på kampan med danne, jacke, mina, love och nån mer.  vi solade och badade. men alla ville basta hela tiden, jag fattar inte varför man ska basta hela jävla tiden när det är typ 50 garder ute och solen steker? då är det så himla mkt bättre att soal för man blir ju dessutom brunare. efetr det så åkte vi till karlaplan där vi skulle ta tunnelbanan. men precis när tunnelbanan kom så råkade mina skuta ut bollen på tågrälsen så vi fick vänta i 11 minuter till. jag hoppade ner på rälsen och hämtade bollen. aaaaah, tänk om jag hade fårr värsta elchocken och dött lixom! på kvällen gick jag till humlan med några och hade piknic, det blrv tyvärr mtakrig och hela mitt hår var fullt mek ketchup och grädde haha,  sen åkte jag hem och badade medans jag snackade med nike i telefon, nike är underbar <3 nu ska jag sova anrtar jag för olyckligtvis måste jag vara utanför en kompis port imorn kl 10 " fuck off !! puss och kram                                      


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback