hemma igen

hej igen. jag ör nu hemma irfån hudik cup. som sagt vi vann den. iallafall med 96orna. med 95orna förlorade vi finalen på straffar men jag satte min. mihi. camilla i laget har brytit handen/armen ocg får gå gipssad i 6 veckor. tycpiskt nu när det är sommmarlov och så! nike har typ vrickade, stukat fått en smäll eller vad det nu är på foten. amanda stukade handen på hudic disco och jag själv har en svullen fot en stämplad äcklig tå. haha, inte lite oyur vi har det. i finalen med 96orna så vann vi med 3-1. jag gjorde 2 mål och en asist till olga. vi ägde dom hela matchen. med 95orna var det en jätte spännande match som var skitjämn men som jag sa vi förlorade på traffar...idag har jag vart på fotbollsläger med akademin. men det var asojobbigt i början fölr jag har spleat 12 matcher på 2 dagr. tah, slå den du! och vi vanna alla utom en ända. imorn är lägret slut och jag ska inte göra nåt särsklit med har tröttant på grönalund skitmkt. det är så tråkigt och långa köer där. men jag vet inte vad jag ska hitta på så ring men om du har lust att gör nåt.



                                  kram klara!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback