sommarplaner

På fredag åker jag till hudiksvallcupen men laget, efter det ska jag på fotbollsläger, sen åker jag till turkiet. är hemma 12 timmar, sen åker jag till spanien i en vecka. ska till barcelona med kusinerna, efter det ska jag ner till skåne i en vecka med familjen, sen så åker jag vidare till gothia cup i göteborg. hör av dej om du ska dit. sen är jag hemma i typ två eller tre veckor sen åker jag till spanien igen. nu till mallorca allcudia. efter det så börjar skolan. men jag ska börja i världens roligaste klass. fotbollsprofil i negelbrekt och ha PJ som lärare. haha nu slippper jag dej S****.  det kommer att bli den bästa av alla sommar coh denn bästa av alla klasser. juste, de första två dagarna åker min klass till rådmansö och övernattar ooh. so long suckers! puss                                                                           

                                                                                                                                                    GAMMAIL BILD


                                                                                                                   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback