avslutining

YES! nu är skolan snart slut. Det är bara på måndag som vi ska äta tårta, städa skåpen och titta på när 9:orna möter lärarna på Brännboll på skolgården och sen tror jag att vi slutar :D haha hoppas i alla fall det! Men om det inte blir finare väder så får man v'äl ha jens på avslutningen haha! Svensk sommar är vad jag kallar det ;D men på sommarlovet så blir det mycket utomlands så då får jag njuta då :P PS. glöm inte att jag och MIna ska till spanien samtidigt hahah :D
LOTS OF LOVE/ Klara

(CHECKA AMANDAS EXTREMT LÅNGA BEN!)


Kommentarer

  1. Postat av: MINA

    2009-06-06 @ 23:24:03
    URL: http://miinisen.blogg.se/

    i knooow :D

  2. Postat av: Anonym

    2009-06-07 @ 19:38:35

    sjuuuka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback