funny

Måste berätta lite roliga saker från Hudik HAHA  =D
När vi var på Mc Donalds så var jag och Hanna på Toan
(rätt så länge :P). Asso vi var där i kanske 15 min haha!
Och så sa hanna tillslut "jag orkar inte mer" så satte hon sig
i hhörnet till dörren och vilade. På dören så var det typ
ett stort handtag som man kunde grabba tag i. Så bara för skoj tänkte vi
att jag slulle öppna dörren och så skulle Hanna ligge
 på golvet och dra sig i handtaget och ropa "NOOOOOOOW"
Och så när vi gjorde det så kommer Folke farande mot oss och
är skitförbannad " TJEJEEEEER! DEEET ÄR FLERA SOOOM VILLL BAAAJSAAA HÄÄÄR!
gÅ HÄR IFRÅÅÅN NUUUUUU!" Hanna ställer sig upp som en blixt och går snabbt ner
med huvudet till vårt bord och så kollar vi på Folke. Då har han ett
asstort smajl på sin musse och ler nöjt  hahaha! Asso det låter säkert inte så kul
med du skulle bara ana!? HAHHAHAHAHHAHAHA

En annan sak var idag under prisutdelningen till finalen så ropade mikrofiónen
ut typ " en stor applåd till Värtan som inte ahde turen med sig på staffarnba idag"
och så hör vi Jula Huut skrika tyå allt vad hon kan! "AAAAAAAAAAAAHHHHH"
Alla bara tittade på henne och bah "VHAAAAT?!" haha
hon ba " eh...hehe jag hade inget och göra...ömm" HAHA och det var då vi blev på bra humör igen
hhaah det var skiitikuul! :D

Uppdaterar med några bilder senare =D

LOTS OF LOOVE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback