Hanna och klara är helt underbara!

Hej hopp gummisnopp!
Jag ät hemma hos Hannibal och lagar världens godaste makaroner!
Vi ska spela match mot Djurgårdens 95:or och spela med värtans 96:or!
Idag så har vi vart på stan och Hanna har fått med sig hem TRE Gina Trikot
påsar hem hahah! :D  Asso det är helt sjukt kallt ute nu! Lixom vi hade skinnjacka
och tjocktröja men var tvugna att hålla om händerna för att inte typ frysa ihjäl! Lixom det
ska ju vara typ 30 grader och för varmt för att gå runt i shorts och linne! Man
borde bada och sola och ha det super men istället måste man gå på stan
och krypa ner under täcket och titta på en film lixom! Svensk sommar lixom?!
LOTS OF LOVE


Kommentarer

  1. Postat av: Ella

    2009-06-18 @ 13:25:27
    URL: http://gossipbyella.blogg.se/

    ooh tufft bruden! jag vet ,jag hatar också dåligt väder ;), men jag känner igen dig, va inte du på festen hor rebecka? love yaa

  2. Postat av: Klara

    2009-06-18 @ 20:32:35
    URL: http://klarabergren.blogg.se/

    HAHA, det är hemskt!!!

    nee tror inte det? vem rebecka :D?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback