sommarblonda slingor

Hej alla söta bloggläsare! Idag efter skolan så åkte jag in till TACO-BAR där Mina, Amanda, NIke och Fia var!
Jag och Nike gick till minst 10 drop-in frisörer för att hitta en ledig tid för färgning och klippning. Tillslut så hittade vi ett superbra ställe på Östermalmstorg! Det kostade 899 för slingor och klippning. Jag tycker att det blev asbra! Det är så himla fint med sommarljust nu när det är sommar igen! :D snart ska jag fra på träning med flicksen så bloggar mera later! :D A LOT OF LOVE/ Klara!



Kommentarer

  1. Postat av: hmmm

    2009-06-04 @ 18:04:50

    Hon passar fett bra i blonda slingor!

  2. Postat av: klara berggren

    2009-06-04 @ 22:10:57
    URL: http://klarabergren.blogg.se/

    Jag vet! SUPERBRA värkligen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback