summetime

Aloha! Nu sitter jag här framför datan och behöver inte ens tänka på att jag
 kanske borde lägga mig om jag ska orka gå upp imorn bitti! HAHA så
 himlaaa underbart asso. Sómmar är till för att njuta och det ska jag värkligen
 göra. bara det blir bättre väder snart igen. Lixom förra veckan var det ju typ
asfint väder och man kunde inte ens ligga på balkongen för att det blev för
varmt i solen. Och nu är det lixom 13 grader och regn? Hmm det stämmer
 inte asso. men vem vet? det kanske är så svensk sommar ska vara ? =D
Får hoppas att det inte är så! Imorn så ska jag träfa Hanna och om det är
soligt ska vi typ sätta oss i Humlman eller på Djurgården eller nåt och
käka piknik och ha det gött. Men om det regnar så ska vi typ åka till
Eriksdahlsbadet och ha det skoj även fast det typ regnar och är kallt haha!
LOTS OF LOVE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback