sunshine in the rain!

Hejsan svejsan! :D
Vi förlorade tyvärr skolDM-finalen idag...Dom gjorde först 1-0 kanke
15 min in i första halvlek sen kvitterade jag till 1-1 pga ett misstag av
en back i Aspudden. Matchen pågick men vi spelade mycket bättre!
Det blev förlängning i 10 min innan det var dags för pirriga straffar...
Tyvärr så förlorade vi på dom men livet går juj vidare?! :D
Sen åkte jag och Nike hem till mej för en sval och efterlängtad
duch för att sedan krypa ner i soffan med iskallt vatten och
riskakor! Efter det så var vi tvugna att åka in till skolan för SO-redovisning
men Photo Story fungerade inte så det blev inte så mycket av föredrag
precis. Imorn har vi match på Östermalms IP kl halv sex tror jag! :D
Hoppas värkligen att Johanna ska stå! Det är våran nya superbra målvakt
från Lidingö! :D Skriver mera sen! LOTS OF LOVE/ Klara


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback