nu, idag, imorn!

Hej igen!
Nu har vi precis käkat middag.
Det var supergott! Vi snackade
typ om lumpen hela middagen HAHA!
För Hugo och Fabbe hade typ fått
några brev från nån lump-sak som
man skulle fylla i...Jag skulle aldrig vilja
gå lumpen! Asso jag kan tänka mej en
gubbe i mustach och millitärkläder med
snanggad skalle som skriker åt mej att
gör 100 armhävningar..tackar nån ja till det?!
Nu sitter jag bara på mitt rum och typ sover.
Jag är så himla trött efter tuneringen....
På nåt sätt så blir man alltid alltid det!!!

Imorn så möter BooFF A.I.K jag funderar på

att åka och titta..Hmmm..får se imorn

men måste snacka med Mina eller Amanda

och se vart och när den är...

kram
Bild på Amanda och MIna i tessinparken!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback